Monster Jam Breaking World Records
시즌 7, 에피소드 101: Chris Jacobs and the Diesel Brothers host as Monster Jam drivers attempt the most extreme world records including an outrageous distance jump by Megalodon. Welcome to Shark Week as the biggest event on land kicks off the biggest event in the sea!