Monster Mako: Under the Rig
S1, E1: A team of researchers discovers a mysterious group of mako sharks of the Gulf of Mexico who migrate from Florida to Rhode Island. They call these sharks "Mavericks." Now, the team is trying to learn what sets them apart from others of their kind.