Monster of Rock / One Plant Band
S1, E6: Corey thinks Underground music is the band’s thing. But they awaken a sewer monster while practicing for an underground gig. / Corey has to “go vegan” to play the opening of a new vegan restaurant. When their music makes Trina’s bean sprout science project become self-aware, he welcomes it into the band, only to have it go all Yoko Ono.