Сезон 1, серия 3: The Antonov AN-255 is the largest plane in the world. Using state-of-the-art computer graphics, this episode uncovers the feats of engineering that enable the AN-225 to not only fly but also set the record for carrying the heaviest air freight ever. The extraordinary plane’s achievements are charted throughout history, and at each step more innovation is revealed.