Monster Talent
S1, E5: Daffy takes Gossamer under his wing, while Bugs stars in a TV commercial for Speedy's new frozen pizza. Plus, in "A Zipline in the Sand," Wile E. Coyote attempts to capture the Road Runner using a zipline hanging above the road.