S3, E13: Count Dooku visits the Nightsisters, seeking to replace Asajj Ventress with a new, deadlier apprentice. Little does he know that his new protegee - the formidable Savage Opress - has been selected by Ventress herself, and that the Nightsisters have used their witchcraft to transform the warrior into a monstrous killer without remorse, compassion or loyalty.