Monsters, Get Real! / Snorched If You Do, Snorched If You Don't
S1, E2: Ickis, Oblina and Krumm pull of a good scare in Bradley's room, only to discover that Ickis has left his all-important monster manual on the surface. Ickis, having carelessly left his monster manual in the human world, faces the dreaded consequences of being Snorched.