Monsters of Bermuda Triangle
Сезон 1, серия 1: A 10-foot shark tagged off New England vanishes in the Bermuda Triangle. Did it fall victim to a monstrous predator? Dr. James Sulikowski and a team of scientists dive into treacherous depths to uncover the truth -- apex predator or enigmatic force.