Monstrous Makeover / Airplane, a Wing and a Scare
S1, E4: Wanting a face only a monster could love, Ickis contemplates plastic surgery. Ickis, Krumm, and Oblina get folded and spindled when they get themselves trapped in a suitcase and are loaded onto a plane bound for Wisconsin.