Monument Point
S4, E22: When Team Arrow learns what Damien Darhk's devastating next move is, Felicity realizes she needs to ask her father, Noah Kuttler (Tom Amandes), for help. Noah and Oliver have a heart to heart talk that leaves Oliver rattled.