S1, E103: Dr. Meanie uses her latest invention to turn the Eiffel Tower into a transformer-like robot! Pablo and Zoe steal Dr. Meanie's invention and turn the Arc de Triomphe into a similar transformer-like robot and the two monuments battle it out in Paris!