Moonshine Cascade
S4, E2: Tickle and Tyler need to fix a bad feed line and get back to work at the moonshine cave. Jim Tom and Roy build the still that will carry them to greatness. Josh and Bill are sidelined with a crushed still. Sheriff's Deputy Chuck gains ground on Lance.