Moonshiner Spirits
S14, E11: TAPS visits a New Jersey mansion where the mysterious death of its original owner hangs over the property. Renovations seem to be stirring up ghostly activity, and volunteers want to be sure that the deadly past isn't coming back to haunt the present.