The Other Side Moosehead: "Give Us a Sign, Please"
S1, E6: From stolen glasses to levitating desks,the Moosehead Inn has been thriving with supernatural activity since the 1990's. The team visit to see if they can finally document some of the strange occurrences at this haunted nightclub.