More Harm Than Good
S4, E20: Dr. Charles and Dr. Manning disagree on how to handle a patient who they discover is poisoning herself. Dr. Rhodes throws some serious accusations at Dr. Bekker. Dr. Halstead has suspicions about Natalie’s new boyfriend and Dr. Choi tends to Bernie.