More Stars Than There Are In Heaven
S1, E3: With Pat Brady's back against the wall he proves his worth as a studio head in pursuing film star Margo Taft. Monroe must manage two demanding bosses as Louis B. Mayer takes a driving role in Brady American. Rose seeks a new outlet in her life. Celia forms a connection with office boy, Max Miner. Monroe's relationship with Kathleen blossoms as they let their guard down.