More Than a Nosebleed, but Less Than a Kiss.
Сезон 1, серия 5: Akari’s friends tease her, saying she’s been staring at Jiro a lot lately — an idea which she quickly denies. Meanwhile, Jiro and Shiori find themselves alone together after school, and Shiori can’t help remembering some bold advice from a friend.