More With Less
시즌 5, 에피소드 1: Season Five premiere. As McNulty and the detail continue staking out Marlo's crew, recently promoted Sergeant Carver is welcomed by a cauldron of discontent from officers coping with unpaid overtime. Though he wants to keep his campaign promise to lower crime, Mayor Carcetti is strapped by his commitment to schools, and faces some tough choices. Col Cedric Daniels is forced to reallocate his resources, retaining Freamon and Sydnor for the Clay Davis probe. Meanwhile, City Editor Haynes and the staff of a local newspaper are reeling from corporate cutbacks, losing key personnel from both the metro and international divisions. Still, with the help of reporters Gutierrez, Price and Templeton, Haynes is able to break a front-page story that links a politician to a co-op drug dealer. Proposition Joe, Marlo, Fatface Rick others meet in a hotel conference room to discuss divvying up drug frontiers across East Baltimore's county line.