Morning After
S7, E9: The Oil Baron's Ball ends with fists and food flying between J.R., Bobby, Cliff, Ray, and Mark. Cliff sets the Ewings on edge by defaming Jock's memory during his acceptance speech at the ball and with other sarcastic remarks to J.R. Afterwards, Pam treats Mark's battle scars at her home and Jenna binds Bobby's wounds at her condo. Lucy is curious about Sue Ellen's friendship with Peter, a relationship which takes a sardonic twist when Peter has to be coaxed into continuing his activities with John Ross because of his feelings for his mother.