Mors In Tabula
S2, E1: After witnessing Moesgaard’s shocking tour of the hospital, the director orders the secret Brotherhood to investigate the hospital’s problems. A sudden accident sends the reluctantly discharged Drusse back to the neurosurgery ward. Despite a difficult birth, Judith prepares to meet her newborn son.