Most Likely to…
S3, E19: Reese and Shaw infiltrate their most dangerous location yet – a high school reunion, posing as alumnae in order to keep eyes on the latest POI, Matthew Reed (guest star Nestor Carbonell). Meanwhile, Finch and Fusco travel to Washington D.C. to investigate the motivations behind Vigilance’s latest attack.