Mother Mycelium
S1, E7: Abigail forges a connection with Adil, a new visitor to base camp, and pushes a devastated Raelle to help him save a life. Tally uses Gerit as distraction from her increasingly burdensome secrets. And Anacostia probes into Scylla’s past.