Motherfucker
S8, E5: With things not panning out with his new co-star, Drama plots to get Dice back on the show. Eric meets up with Sloan's ex-stepmother, and the two end up commiserating over their exes. In an effort to repair his image, Vince agrees to a Vanity Fair interview, while Ari has an awkward business meeting with Dana Gordon.