Mouse to the Rescue!/ The Amazing Art Chase
시즌 1, 에피소드 2: MASKED MOUSE. Mouse draws an adventure comic that inspires him to become a superhero. ART CHASE. What better way to celebrate the beautiful day than to go outside and draw with your best friend? It turns out that the wind has ideas of its own.