Move It on Over
S1, E5: Rayna thinks about moving on when Deacon sets boundaries in their relationship; as Juliette struggles with her mother's addictions, Deacon is reminded of difficult moments in his past; tension between Gunnar and Avery puts pressure on Scarlet.