Movin' Out
시즌 2, 에피소드 1: Carol begins her search for a new apartment, causing Nathan and Debbie to race each other to find her a place that is the farthest away from each of them. During the course of her house-hunting, Carol meets and develops an instant bond with Kip Finkle, her new best friend. Emmy Award winner Sean Hayes joins the cast.