Moving, and a Dragon
S1, E6: After receiving a huge mansion in place of court rank, Touya and the others begin living their usual dense, thickheaded lifestyle. Then Duke Ortlinde's daughter Sushie joins them. They receive a mission to head all the way to Mismede because she'd like to use Touya's Gate spell for talks with The Kingdom of Mismede. Mismede's ambassador, Olga, her daughter Arma, and their two guards join their traveling group. On their journey they encounter a dragon attacking a village on what should normally be sacred ground! It's Touya vs another world's orthodox dragon! Which party will win...?!