Moving On Out
S4, E14: Tired of living in the garage, Jr. looks for an apartment and enlists his buddy, John, to be a co-signer… except that John has to dress up and pose as Jr.'s grandmother for the realtor. When Jr. and Vanessa's families come to visit the couple's new apartment, Jay is shocked to find that her new grandchild might be living in a run-down building with yellow police tape around the entrance.