Love & Hip Hop Hollywood Moving On
S1, E3: Teairra tries to put an end to her "love of Ray J" but it opens up a box of hurt. Hazel and Teairra prove that friendships in Hollywood are only an illusion. Apryl and Omarion try to reconcile with his mother but Leslie's disdain for Apryl runs deep.