Moving Out
시즌 3, 에피소드 7: Feeling pathetic because he lives with his parents, Robert finally musters up the courage to move out on his own. Encouraged by Ray, and much to his parents' horror, Robert packs up his bags, takes his dog and moves into a garage apartment. But the move affects the family more than they anticipated.