Moving to a New Place! Just Relaxing at Home
S1, E4: Ryota's skill has proven so profitable that he decides it's time to move into a new home with Emily. But then he learns about magic carts, which can help him carry even more items out of dungeons, and sees an opportunity for even greater profits.