Mr. Bean Goes to Town
T1, E4: Today, Mr. Bean buys his first television. When he finds himself experiencing a spot of reception trouble, the solution is one that only Bean could have dreamed up. He's also bought himself a Polaroid camera, which he takes to the park for some fun with photography. When a seemingly friendly park goer steals it, Mr. Bean devises a cunning identity parade, during which he does his Bean-like best to sniff out the camera thief. Evening finds Mr. Bean at Club Phut, where a magician selects him to assist in the performance of a trick, and unwittingly invites disaster upon himself. Horrified, Mr. Bean runs off to the disco to take advantage of the opportunity to show off his one-of-a-kind dance moves.