Mr. Berserk
S1, E10: Liv and Clive investigate the murder of a journalist working on a story linking psychotic episodes in consumers to an energy drink called Max Rager. Liv goes straight to the top at Max Rager headquarters and questions the man in charge, Vaughn Du Clark (guest star Steven Weber – Murder in the First, Wings, Dallas). Meanwhile, Ravi tries to help Major who continues to believe he's going crazy.