Mr. Freeze
S2, E12: Penguin takes a hit for Galavan's murder but doesn't let Gordon off easily. Meanwhile Gordon and Bullock investigate the body-snatching spree of Victor Fries (guest star Nathan Darrow) one of Gotham's preeminent cryogenics engineers... as the Wrath of the Villains continues. BD Wong guest stars as Dr. Hugo Strange.