Mr. Good Times
Сезон 1, серия 3: On May 19, 1992, Mary Jo Buttafuoco's life changed forever. Shot point blank in the head by her husband's teenage lover - the notorious "Long Island Lolita" - Amy Fisher, Mary Jo was lucky to escape with her life.