Mr. Griffin Goes to Washington
S3, E3: Happy-Go-Lucky Toys is purchased by a conglomerate that also owns a major tobacco company. When new management fires his boss, Peter is made President of the company and does such a convincing job of supporting the tobacco industry that the board sends him to Washington DC to give a speech on the benefits of smoking - until everything backfires.