Mr. McGlue's Feedbag
S4, E22: Jake experiences a windfall when Charlie takes him to the racetrack. Meanwhile, Alan is stuck in a hellish Department of Motor Vehicles office. Series star JON CRYER made his directorial debut with the episode. JOEL MURRAY ("Dharma & Greg") guest stars as Petey.