Mr. Monk and the Big Game
S5, E3: When Julie's high school basketball coach dies in an apparent accident, Julie and her friends from the basketball team suspect that their coach has been murdered, and they want to hire Monk. Monk takes the case, and he and Natalie go to Julie's high school to investigate.