Mr. Monk and the Bully
시즌 7, 에피소드 14: When a childhood bully who terrorized Monk hires the detective to trail his wife, whom he suspects of infidelity, Monk relishes the opportunity to prove him right -- and things get even sweeter when the bully is accused of murder. Julie Bowen and Noah Emmerich guest star.