Mr. Monk and the Voodoo Curse
S8, E7: Voodoo appears to be the only explanation when unmarked dolls sent to San Francisco residents accurately predict a series of inexplicable deaths -- including, perhaps, Natalie's. Meat Loaf guest stars.