Mr. Monk Goes to a Rock Concert
S5, E8: When Captain Stottlemeyer's son Jared skips school to attend a rock music festival, Monk and Natalie join the Captain at the festival to help look for him. Monk hates the atmosphere and wants to leave, but soon a roadie named Stork turns up dead of an apparent drug overdose. One of Stork's friends, a fellow roadie named Kendra, insists that Stork was killed. Kendra asks Monk to investigate, and he agrees.