Mr. Monk Goes to Group Therapy
Сезон 8, серия 8: When Monk's insurance company refuses to pay for more individual therapy sessions, Monk joins Dr. Bell's therapy group, where somebody appears to be murdering his fellow patients. Tim Bagley and Hector Elizondo guest star.