Mr. Monk Is Someone Else
S8, E4: At the behest of an FBI agent (Reed Diamond), Monk assumes the identity of a dead hitman in an effort to foil an assassination plot. Tim Bagley returns as Monk nemesis Harold Krenshaw. Eric Balfour and Vincent Curatola play local mobsters and Kelly Carlson plays the hitman's girlfriend.