Mr. Monk on Wheels
S7, E11: When Natalie unwittingly helps a thief steal the bicycle of a biotech CEO, she ropes Monk into solving a crime straight out of "Encyclopedia Brown" -- until Monk learns the hard way how dangerous this thief really is. Bradley Whitford guest stars.