Mr. Monk's Favorite Show
S8, E1: When an attempt is made on the life of a former child star who recently published a tell-all biography, Monk is thrilled to act as her bodyguard -- until he learns exactly how different she is from her TV alter ego. Elizabeth Perkins and Rena Sofer guest star.