Mr. T and mr. t
S6, E1: When an episode of The A-Team is filmed in the Drummonds' apartment, Arnold has to compete with Mr. T for the affection of Dudley's cousin Angela, so Arnold tries to turn himself into a mini Mr. T, with embarassing results.