Much Ado About Scrooge
S1, E23: Scrooge is searching for "Macduck!", the lost play of William Drakespeare, on an island haunted by the ghosts of characters from Drakespeare's plays. During the process, they are pursued by Fuller Brush Bill, who wants to steal the valued manuscript for profit. But Scrooge learns the play is a terrible affront to the McDuck family reputation and must do his best to stop the manuscript's theft!