S1, E2: The Wine Guys zip off to Hacienda Albae in La Mancha, one of the oldest private wineries in Spain. In this land of Don Quixote, we are surprised to discover a Malbec produced in Spain, and Michael is pushed to his 'price point' sipping these delicious, but expensive, wines.