Mud & Blood
Сезон 2, серия 2: With new evidence suggesting the location of a possible treasure vault beneath the waterfall, John is determined to find a way in; but mother nature is wreaking havoc on his plans. Meanwhile, surprising information is revealed about the knife discovered in the tunnel pointing to who could have left it behind. And finally, a promising clue uncovered at Breach 6 has the team going all in.