Mud Bowl
S1, E20: For love of the game -- Coach Taylor feels the players are losing their grasp on the beauty of the game of football as distractions such as envelopes full of cash begin to mysteriously show up in the players' lockers. An unexpected accident suddenly poses a problem and the team's home field advantage in the final game before the state championships is threatened. Coach Taylor takes it upon himself to not only find a new home field, but also to remind the players of their love for the game. With the pressure of the game building and the off-field distractions escalating, Coach Taylor and the Panthers have to get priorities in order to come out with a victory.